餃餃新意思

這個星期天跟車爸爸去拍拖,都係行吓街街週圍揾吃啦!午餐先到中環的王府吃餃子,這店係車爸爸發掘的他知我愛吃餃子所以專程帶我來吃^0^

店内用上很多中式擺設,如福字掛畫,燈籠吊燈等,所以都吸引了頗多外國客人呢!


餃子必須要點10隻起跳,可叫兩款口味,想吃煎餃便得多加$10喇!

我哋選了{鮮肉韮菜煎餃}+{海參三鮮煎餃}$66~ 
左{鮮肉韮菜煎餃}皮煎得挺香脆,餡料亦十分充裕,韮菜跟豬肉比例恰好,味道調教得不錯,絕對合格有餘,右{海參三鮮煎餃}有豬肉,鮮蝦及海參,溫馨提示吃時請小心因為我差點噴出的汁濺到坐對面的車爸爸身上呢!可想而知又多juicy喔!!味道方面亦有驚喜,除了肉味確實吃得出海水的鮮味,這餃我超推介^0^
另點了碗{北京炸醬麵}$42,原來京式的炸醬麵是乾撈的,雪白的麵條上有不少份量的肉醬及青瓜絲,另附一碗帶少許甜味的上湯~ 
伴勻來吃味道沒像川,滬般香辣惹味,麵條較淋身,可恨這麵末能打動我芳心呢!!

留言

  1. 仲係度呀?我以為佢執左tim

    回覆刪除
  2. 我鍾意食水餃多過煎餃,因為"感覺上"無咁油但就無咁香囉!

    回覆刪除
    回覆
    1. 好耐冇食餃,有D掛住呢!而我喜好同海豚兒一樣~

      刪除
    2. 下次包開餃,整D比妳^0^

      刪除
  3. 好有趣的Topic!呢間我同媽咪經常去架!:D

    回覆刪除
  4. 無飯癮時,食吓湯水餃同前餃都唔錯

    回覆刪除

張貼留言

熱門文章