可愛村姑Happy Birthday^0^

遲來的補記Birthday Lunch在6月尾一班美食戰友兼好友一同跟6月生日的清麗村姑補祝生日,那便乘機到天外天嘆頓美味的午餐啦^0^
位於Hotel Icon 28/F的天外天不論環境和景緻都相當有睇頭~










先吃點香脆的合桃開開胃先,香甜合桃質感清脆好吃得我跟Chloe妹妹不停互餵呢!!
妹妹主食叉燒包我也吃了半件,包身鬆軟餡料香甜份量也恰好呢~


而流沙奶皇包更是妹妹最愛,金黃香甜的奶皇包流心誘人很好味呀~


我哋5大1小叫了2位{點心午市套餐}$258/位(兩位起),手拍青瓜海蜇頭伴冰燒三層肉,海蜇頭爽脆彈牙,三層肉亦皮脆肉嫩好稱職的頭盤呀~


點心有荀尖蝦餃,牛肝菌燒賣當中的蝦餃外皮爽口內餡更係鮮味又彈牙好味道喔!!
日本芥末鮮蝦春卷熱燙香脆味道帶幽幽芥末香還有彈牙鮮蝦粒在內質素奇佳大推啊,而蜜汁叉燒酥亦酥香好吃嫁。
瑤柱蟹肉灌湯餃十分大隻外皮軟滑順喉,內藏不少蟹肉而湯頭亦清甜好飲味道唔錯嫁~
帶子扒時蔬肥美肉厚又雪白的帶子頗嫩口,白菜亦爽甜好吃如非獻汁過稠應更好吃~
迷你荷葉飯味道挺不錯,不過放在單尾難免會對它冷落點啊~
另外點的2位{廚師精選套餐}$298/位(兩位起),蜜汁黑豚叉燒肉質算軟滑我就略嫌未夠肥美啫!!
點心有矜貴的原隻鮑魚雞粒撻,因為剪開來大家分吃口感上當然差一點但味道其實不錯的~
野菌竹笙餃皮薄餡靚,內藏滿滿的菌粒吃得我十分愜意喔^0^
牛肝菌燒賣上面已評~
花膠四寶羮材料豐富又矜貴有花膠,冬菰及荀絲來泡製,味道鮮香美妙很是好喝呢~


金腿菇絲蒸斑件魚肉不鞋口又實淨,啖啖肉吃下好過癮喔,這餐亦跟有兩客迷你荷葉飯都咪話唔飽。
吃了那麼多美食當然要吃碟蒜蓉炒白菜來減輕罪疚感啦haha~
兩個套餐共有四碗木瓜雪耳糖水,嘻嘻趁著唯一一個男士行開咗我哋四位美少婦便將之鯨吞了它haha~
吃罷美食後還有充滿陽光笑容的靚仔sell精美的甜點,可惜真的不能幫襯你喇!!
因為我哋麻煩了甜魔媽訂了Green的Green Tea Chocolate作為村姑的生日蛋糕^0^
差點忘了仲有壽包呢hehe~ 
*清麗村姑*祝妳身體健康,收成常滿^0^


Chloe妹妹這天叉足電來表現鬼馬又可愛啊~



留言

  1. 鮑魚酥share嚟食真係唔多夠喉,好在仲有更多其他美食分散注意力啫,嘻嘻!

    回覆刪除
  2. 個花膠四寶羮好吸引我,仲有個鮑魚酥

    回覆刪除

張貼留言

熱門文章