我的假期更悠長

Hi大家好,終於到我羅車車出場喇,事關車爸爸上月放大假的關係,佢兩老差不多晚晚出走啊哼!!不過都有留咗幾天陪我嘅,好啦我大狗有大量原諒佢哋啦嘻嘻^0^先多謝Uncle Lawrence送了個孖生兄弟過我,車媽媽表示十分歡喜呢。
仲有Uncle Vincent的Home Made蛋糕非常香噴噴,不過係爸媽吃的,我肚仔現時非常敏感咩都不能吃了!! 

兩隻肥嘢日日掛住食,一於著等我這位魔鬼教練訓練他們一番啦! 



我呢個可愛表情一出車爸媽那會不投降吖!Yeah去街街喇~ 


不過年近十六的我行一圈回家已攰到攤C,車媽媽再幫我做埋"馬沙廚"即時斷電ZZZ.......  


不過去街的心絕不減少,過咗幾天休息夠又落去蒲喇^0^ 




睇吓呢個戀仔狂吖又攬又錫,好鬼熱嫁嘛!冇辦法天生靚仔好難唔迷戀我嘅哇哈哈~




佢哋須然節目多多,但都好有我心,見到好可愛的初生蛋即時買比我試。
佢哋仲有買咗個電動過濾水兜給我,以後可以暢飲個痛快啦^0^ 

留言

  1. 車車你的生活真係悠閒又幸福! 間中可以同你對調就好喇 :p

    回覆刪除
    回覆
    1. 車車:YanEE我都想同你對調去食好嘢haha~

      刪除
  2. 好鍾意一家三口張伸痢合照呀,非常合拍!

    回覆刪除
  3. 車車你真係好幸運呀,日日夜夜都有爸媽錫錫

    回覆刪除
  4. 回覆
    1. 佢係訓練緊我呀!要錫佢所以要做sit up!!

      刪除
  5. 車車個樣都唔似一個老公公,似一名C o靚仔就真啦,哈哈
    有魔鬼訓練,妳媽媽食多多都唔驚啦 :p

    回覆刪除
  6. 車車一落街就好開心啦! 仲係好青春BB樣...同爸爸媽媽一樣keep得咁靚仔靚女

    回覆刪除

張貼留言

熱門文章