圓願

第五場生日飯係"幾條冷食番餐"的成員跟我慶祝,多謝他們細心哋選了浙江軒,圓了我想吃椒鹽元蹄的夢。


一入內便看見這巨型魚缸生氣勃勃的,當晚還見有不少小朋友看得不亦樂乎呢!
小吃係海苔花生,香脆可口,不過車媽媽不敢多吃呢!


冷盤點了{燻蛋}$54/3隻和{蔥油紅蜇頭}$150。
燻蛋煙燻味挺出,蛋白柔軟,而蛋黃亦軟糯甘香,如可再盪漾多點點就完美了!


 蔥油紅蜇頭麻香未算出色,海蜇頭質感較硬實,未能帶出爽脆口感。


{椒鹽元蹄}$360,一上檯被驚豔的蹄膀靚樣嚇呆,龐大而肥美的腿腿不知我們能否合5人之力將之殲滅呢?
侍應生待相機吃飽後便給我們用剪刀分成小件方便我們各人享用。
元蹄做得好乾身,比起平常吃到紅燒的版本更為可口,椒鹽的豬皮軟糯黏咀,而肉質亦鬆化好吃,最重要係這煮法沒那麼油膩,最終我們亦差不多將之吃光光了*^O^*
伴旁的並非珍珠葉,而係用芥蘭葉炸成香脆惹味配菜,多了一份芥蘭香氣好特別喔!!
{剁椒魚頭}$260巨型的大魚頭上鋪滿香辣的剁椒,橙紅誘人的色調令人口水即時決堤喔!!
大魚頭味道鮮甜嫩滑,片片的魚雲吮得我好滿足,剁椒香辣惹味,係略嫌過鹹了丁點,正好叫碗{陽春麵}$45來伴吃,真係要說句只有真情趣呢!!
                                                                                                              
濃油赤醬過後當然要清爽D吃碟菜啦!{豆板莧菜}$110,莧菜青蔥鮮嫩,減膩消滯,係有點少貴囉!!
好友Nelson兄吃不了辣便由Frankie推介多一款名菜{目魚紅燒肉}$240,這菜充份發揮濃油赤醬本色,光澤滿滿的紅燒菜式淨看已令人垂涎三尺。
目魚乃上海人稱呼其實即係墨魚,這墨魚係處理過的乾品而非新鮮,質地唔係煙韌彈牙而係軟淋一絲絲的,但係佢嘅香氣就深深進入咗去腩肉深處,那黏糯煙韌嘅豬皮,吃得車媽媽非常愜意喔(╯з╰)
{韭菜鮮肉煎軟餅}$42/3隻,韭菜餅底面已給煎至焦香,咬下先係香脆然後係軟糯,感覺像煎香了的茶果般,中間嘅餡料亦都香口非常,我真的很喜歡它呀!


{壽包}$90/6隻,多謝好友們幫我預備咗勁好食嘅壽包。
佢並唔係一般嘅蓮蓉壽包,而係紅豆沙餡嘅壽包來的,紅豆餡幼滑起沙 ,而且甜而不膩,真係好好好味喔*^O^*
多謝大家瞓身落力嘅浮誇演出,這個生日晚宴我真係十分開心,今年生日真的很難忘又豐盛,一班唔係識咗好耐嘅朋友,但係我哋內心都充滿著對方,充滿愛I Love You All(^_-)
雖然當晚美中不足車爸爸因為要OT未能一同慶祝,只能在地鐵站跟我一齊回家,但係個傻佬唔知係邊度變咗兩件蛋糕仔出嚟做我嘅生日蛋糕,真係充滿驚喜啊*^O^*
車爸爸先將那個開心果蛋糕取出 ,給我許願吹和蠟燭。


當我吹完蠟燭後佢又再喺廚房攞埋呢朶花出嚟,話送花俾我喎古古惑惑鬼鬼馬馬,這便是車爸爸的Style啦!不過真係好多謝他安排了這驚喜(^_-)
車媽媽都係嗰一句啦!我嘅生日願望就係我身邊嘅所有人都身體健康,生活愉快*^O^*

留言

  1. 元蹄真係超靚仔超吸引啊!!! *v*
    我地年年都要繼續幸福又有食神~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 勁邪惡但好好味!認識到妳我真的好幸福又有食神,多謝妳^0^

      刪除
  2. 有車爸接又有小蛋糕驚喜,真係甜入心呢

    回覆刪除
  3. 紅豆沙餡壽包好特别呀,不過最心甜一定係車爸爸炮製嘅浪漫驚喜!好sweet呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 壽包除了特別還要超yummy呢!他的心意收到了^0^

      刪除
  4. 車爸爸真係好鬼馬,好有心思,冧C妳了

    回覆刪除
    回覆
    1. 大細路一名,正因為這樣才會浪漫^0^

      刪除

張貼留言

熱門文章