Happy Birthday To Me!

今天係車媽媽的生日早在13/8已和好友甜魔媽媽,劉總和Oli到Carolyn Robb The Royal Touch Cafe吃了7788的生日午餐。

餐廳超好找,沿着五枝旗桿靠近海旁直走入海港城便可到達。
座位未算十分充於裕,所以真的麻煩甜魔媽媽幫手訂枱了(^_-)
而餐廳嘅設計簡約,氣氛親切又不失優雅,令客享受到高貴又舒適的環境。


Set lunch menu有七個主菜選擇, 另外還有餐湯,沙律及餐飲感覺超抵食喎!今日餐湯係粟米湯味道香甜,還帶有粟米粒粒的口感真的不錯。
烤雞胸凱撒沙律新鮮度亦不俗,係略嫌雞胸肉切成小粒,好像有點少家,但又還因為這樣啱晒櫻桃小咀的Chloe妹妹  
{經典肉醬意粉}$118, 肉醬意粉有牛肉所以我冇試不作評價了,不過Chloe吃得津津有味應該不錯呢!
我哋習慣開心些牙這樣吃特別開心好味,{烤美國豬肋骨}$158,豬肋骨分量不少,味道亦不俗又淋又滑而且還有大量嘅薯條,唔好話妹妹好開心吖,我哋大人見到都心心眼呢!
{波士頓龍蝦意大利飯}$158,這個飯煮得很入味。而且咬口恰好,龍蝦亦新鮮好吃,質素很不錯啊~
{廚師精選炒飯}$138,今日係鵝肝炒飯,呢個炒飯真係好炒飯的味道,只係加了點鵝肝來烹調,感覺即時矜貴了,不過看上去鵝肝切得太濕碎囉!!
{煎焗牛柳配紅酒汁}$168,這個牛我當然沒有試,但墊底的黑松露薯蓉香氣撲鼻,又帶粗獷質感,我很喜歡這口感呢。
吃罷主菜後見餅櫃已返了不少靚餅,當然要點番數款來吃啦!


雖然童話幻滅了,但這款皇室朱古力脆餅蛋糕仍然是充滿愛的味道,而他的味道確實味美香濃嘅朱古力中混入鬆脆嘅餅塊在內,令口感至味道都充滿驚喜,作為我第一個生日蛋糕,我萬分喜愛。
{英國香蕉太妃批}$50,忌廉打得夠輕身,內裡帶香甜蕉味,餅底較札實,驚喜未算太大!
{檸檬脆皮撻}$48,撻皮係實脆的那種,而檸檬餡酸度恰好質地順滑,吃下十分清新,這款有點驚喜。
但最心心眼係{紅絲絨蛋糕}$50,這蛋糕外層出眾連味道亦很棒,紅絲絨蛋糕不會乾身,味道香甜細緻質感軟熟,十分好味道。
{玫瑰花茶慕絲蛋糕}$50,玫瑰花味香不偽,餅底較實,我覺得慕絲質感可再輕身點,便會更加好味。
這店出品不論主食或甜點質素真的不俗,但個别員工服務質素有待改善,因為連最基本的添水也從冇主動服務呢!

留言

  1. 原來靚媽生日、我祝妳日日有食神、食極都咁瘦呀!至緊要身体健康!Happy birthday。。。。。

    回覆刪除
  2. 生日快樂呀! 已經好期待出年一齊又慶祝啦, haha

    回覆刪除
  3. Happy birthday dear 車媽媽!祝妳越食越苗條、健康!:)

    呢餐都試咗好多款式喎,人多一齊些牙食,特别開心。

    回覆刪除
    回覆
    1. Thanks海豚兒,期待妳回來開心牙食!

      刪除
  4. 正呀!妳有寫晒D蛋糕名,抄妳得唔得呀?我都唔記得咩名打咩名啦

    回覆刪除

張貼留言

熱門文章