吃軟飯的日子

羅家飯近來煮嘅餸菜會比較軟淋,皆因車爸爸美化緊佢棚靚牙,暫時唔係好食到硬嘅,嘢要過一輪吃軟的日子,好似這天就整一個魚香茄子,好餸飯之餘又惹味又軟淋,啱曬小寶寶食用呀!haha~
加多個清炒津白,又甜又淋又好吃!
另一天就蒸魚同埋麻醬秋葵,呢條叫做星立,魚販話係刺身級嘅立魚,蒸出嚟真係鮮甜到不得了,十分十分好食呀。
秋葵我哋最喜歡加麻醬食,有益又好味。
另一天車爸爸話要食生菜魚肉湯,老公出到聲要食即刻去街市買左兩條鯪魚,自己打鯪魚肉,煲埋鮮魚濃湯,當然吃得車爸爸十分滿意啦。




再蒸多隻肥美白切雞,又一餐美味的羅家飯了!!
第二天將吃淨嘅白切雞加入大白菜,令他返生成為另一道正菜!
見到街市呢條油斑幾靚仔,就買來蒸給他爸爸吃啦,果然肉嫩鮮甜。
而大白菜吸收了鮮雞嘅香味,變得份外好吃的。
飯後仲有偽樹記嘅白果腐竹糖水,聽聞深水埗嘅樹記已經搬咗去大埔,我就係深水埗嘅偽樹記買咗D腐竹返嚟,可惜煲起腐竹香氣真的不夠!
某一天清麗村姑送了我一朵鮮銀耳和一朵鮮舞茸。
鮮舞茸聞落菌香十足,而且超清潔乾身。
還是第一次接觸新鮮嘅銀耳,聞落去略帶有菊花香氣十分清香。
今餐用上喺車婆婆度食淨取回家的炆雞腳腩肉蓮藕,這些菜隔夜更加好吃喔!


而那兩朵鮮銀耳及鮮舞茸,我用上大蝦來蒜蓉炒,得到車爸爸激讚好味道呢!


這天車爸爸想食粥喎!OK即刻去買靚魚煲啖粥啦,這天買了立魚。


我又怕淨係魚會好掛寡,跟住又買咗啲沙白落去煲粥,令粥底更加鮮甜好吃。
嘩那口粥真係甜得太過份了!充滿了海鮮嘅味道超好吃。
我去試食的日子包了點韮菜餃同河粉比車爸爸食,滑嘟嘟牙痛也可吃得舒適!
這天滾了魚片芫荽皮蛋湯比車爸爸下火。


辣麵豉蒸小黃花魚,骨較多但肉嫩香滑好鮮甜架。
淋菜選擇不多,大白菜又出場了!
這夜輪到瓜粒肉碎湯飯,和煎釀二寶!
瓜粒肉碎湯飯好清甜,真係無牙都吃到啦haha~
煎釀二寶用上茄子和豆腐,煎好後打個蠔油獻,簡單好吃的家常菜。
這天專登整話梅鮮茄給車爸爸吃,事關佢在心齋試過後十分喜歡!
用話梅汁浸上兩天後最為入味,我的出品能嫓美菜館架haha~


蒸水蛋用上竹絲雞蛋來蒸,蛋味挺香的聽聞好補身呢!
是日靚魚清蒸火點,又係超鮮甜,魚肉紮實,海魚確係好味道。
這夜係車爸爸&車車的生日飯Yeah~車車16歲了掌聲鼓勵,車爸爸幾多歲就交比你哋估喇hehe~
前菜蒜蓉芝士焗原個茄子,這款茄子鮮甜多汁,十分好吃喔。


無花果藍莓帶子沙律伴柚子芥辣沙律醬,鮮果加帶子刺身很合拍,清爽好味道。
主菜澳洲西冷牛扒配香煎大虎蝦,例牌之作可幸車爸爸甚為欣賞。
而我就吃豬鞍扒配香煎大虎蝦,豬鞍扒夠淋,大虎蝦彈牙鮮甜,我自己也很滿意呢!
壓軸出場係兩位壽星的生日蛋糕,祝我的至愛倆生日快樂,身體健康,我愛您們一億年呀^0^











留言

  1. 嘩,點解連軟飯都咁吸引架?
    最後個幾張真係sweet爆呢~~~

    回覆刪除
  2. 祝車爸爸同車車快樂無憂,身體健康!

    羅家飯好正呀,有機會真係好想試啊!

    回覆刪除
  3. 祝車爸爸同車車生日快樂,樣樣家常菜都好正

    回覆刪除

張貼留言

熱門文章