沙漠小清泉@茶木

某天徹夜難眠的車媽媽,起來情緒十分低落,想氹番自己開心,唯有去吃頓一個人的浪漫午餐啦!
特登走過去東薈城嘅茶木‧台式休閒餐廳嘆過下午茶!
這間茶木係我去過咁多間比較的式的一間,開業初期排隊排得好厲害,不過我已經避過了午飯嘅人潮,所以去到都唔需要等位就已經可以入座。






不原來餐廳係冇下午茶餐供應的 那便散點啦!!
飲品選擇了酸甜味適中的{檸檬愛玉}$35,口感極像啫喱嘅愛玉吮入口滑嘟嘟,令我心情即時好起來, 那香而不酸嘅檸檬味,亦都令人精神為之一振。
食物方便我點咗_炸雞扒肉燥飯}$66,賣相跟餐牌相符,記得在屯門嘅茶木食過佢哋嘅炸雞扒質素不俗的。
白飯份量挺足,肉臊味道亦都十分正宗,加上好吃嘅醃菜同青瓜粒,整體表現都合格!
可惜嘅係炸雞扒比較乾硬,吃落“un”口,而且十分之薄身,咬下毫口感可言!!

留言

  1. 失眠真係好橙,無事嗎?

    質素好似有d參次喎,不過都應該俾多次機會佢,下次試下d甜品掂唔掂,嘻嘻!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我好少失眠的簡直想C!btw我食過好多間茶木分店呢間係比較削的!

      刪除
  2. 做咩徹夜難眠? 攬住車車瞓囉

    回覆刪除

張貼留言

熱門文章