*膽*大包天

車媽媽係海膽狂迷,平時行過手卷店也要買件嘆吓,有一天車爸爸話富士山55出了一個我必定喜歡的海膽沾麵🍜,話要請我去食喎!那就不客氣喇哈哈😆。
呢期店家推出了兩款非常爆的沾麵,這天到來店内座無虛席外,店外還大排長龍呢👫👬👭!
可幸車爸爸早到攞了位,我到來時已經可以舒舒服服坐底食麵喇。
今次就是為了這個特濃雙色海膽沾麵而來,廣告上的樣子很味美呢,好鬼期待喔😚!
食麵前點了枝{日本草莓梳打}🍓$23,超香草莓味而且味道很真實,甜度也不高好好飲呀。
我的{特濃雙色海膽沾麵}$298🍜,與廣告賣相沒落差,配上海膽煮成的海膽豬骨沾麵汁同上,雙色海膽分别係韓國佳麗和加拿大佳麗,鋪至滿滿的在拉麵上,還襯以大量的三文魚籽及半顆流心蛋及荀條,好華麗的排場啊。😍
先品嚐加拿大海膽,身型較為豐滿,吃下味道濃香,但質感不算十分滑溜, 而韓國海膽質感會較為Creamy,兩款海膽味道都可以,但我反而比較喜歡漲卜卜的三文魚籽,粒粒肥大晶瑩,咬爆後鹹鮮可口,加埋那隻流心蛋都真係幾吸引㗎。
而呢個特濃海膽豬骨沾麵汁,味道就超濃稠,緊緊的纏著我喜歡的特硬拉麵,吃下味道超濃香,但係就重口味咗DD!吃到汁凍了檯面有電磁爐可給翻熱,最喜歡這貼心安排。💗
邪惡的車爸爸梗係食呢個{鵝肝牛魔塔沾麵}$168/150g,這款可以選150g,300g同800g不同的分量的麵,大食的車爸爸本來想叫300g,但被我阻止了一陣間話比大家知點解?
而沾麵汁可以揀{芝士蕃茄},{黑松露}車爸爸選擇了後者,他說沾麵汁十分香濃,我試了一口確係充滿黑松露香氣,不過他說用嚟配牛肉食就有啲蓋過咗牛肉味了!
厚切鵝肝看上去質感嫩滑,車爸爸吃過後亦都覺得味道不俗,油香亦都十分充足,如果係熹熱辣辣煎起就更吸引了!
為何我要按停車爸爸爸叫300g麵,因為我一定要食這兒的雜炊+$20,記得上次來吃是哪個辛辣湯底煮的雜炊留下美好印象,今次必要重溫。
飯同芝士已經預備好了,我選擇了海膽沾麵汁來烹煮這份雜炊。


店員快手地跟我們煮好這碗海膽芝士雜炊,一口吃下味道恰好,沾麵汁加入飯後鹹度得以平衡,加入芝士香味吃得我十分滋味呢😋。

留言

熱門文章