九豪

十年前還在地產界打滾的時候我便是在*九豪*區工作,所謂九豪即是九龍豪宅區,不過時至今天我覺得九豪區已經唔止九龍塘,畢架山,附近的地方 ,現在我覺得已經延伸到去九龍灣也同樣有九豪的感覺,好像這天我到 九龍灣{高銀金融國際中心}內的江南庭敘真的讚嘆香港竟然有老闆肯這樣堆砌這幾間極具規模的餐廳。
這天來到江南庭敘吃的是火鍋,皆因之前聽見好友來吃過大讚質素不俗👍,而且這天只得十鬆D度啱曬叫班院友出嚟聚一聚啦😂!
先選了{招牌鴛鴦鍋}$118分別係清湯牛腩及秘製沙嗲,這兒的沙嗲味道香濃惹味😙,很適合我這個重口味的人。
火鍋指定動作先混一個惹味靚醬,生蒜,炸蒜,蔥花,辣椒加埋沙爹醬簡直係重口味之作呀😋!

第一樣上枱的是超大隻吸水象拔蚌🐘,蚌片肉質鮮甜爽脆,而象拔蚌條則咬口滿足,另外別忘記吃象拔蚌膽喔!其實最鮮甜係這個部位車媽媽超愛吃,不過膽固醇高的朋友看看便好了🙊!
再嚟沙巴龍躉🐟超級新鮮的龍躉肉咬落去彈牙到不得了,而且鮮味十分之夠,好明顯係海魚才有這種質感和味道,我覺得呢條魚$588絕對值回票價呢!
本地手切肥牛🐂$328車媽媽不吃牛沒評價,但係朋友們吃過無不稱讚相信絕對係靚貨,另外還有一份牛白肉$128我唔記得影呢!聽聞這個牛胸白玉吃下好爽脆,而且沒蘇味攪到我心思思想試呢!
精選豬拼盤🐷$288內裏包含了豬膶,豬肉青,豬頸肉以及少有的豬脷👅,當中以豬潤最為突出入口粉嫩,膶味十分濃郁灼至剛熟吃下性感迷人,另外豬肉青亦是心水推介入口彈牙到不得了,肉香味亦十分充足,大家記住要試喔!
另外還有響鈴$68和炸千層腐皮$68,前者炸得鬆脆香口,後者更加是索味使者,吸盡沙嗲湯底後好食到令人飄飄欲仙耶~
當然唔少得炸魚皮啦$68,質地都算香脆不過未係我食過最好正的,另外還有多菜少肉的韮菜餃$78及四寶丸$98和數款蔬菜(這夜玩得太開心影漏咗)。
最後要特別推介這個{稻庭烏冬}🍜$68,用上乾身的烏冬放落湯內不消一會便能變出一碗香滑富彈性的沙爹湯烏冬,臨尾嚟一碗才感完美滿足。
好似好耐冇見過有飯後生果呢!西瓜🍉清甜,哈蜜瓜🍈亦爽甜唔錯唔錯!
這班院友聚埋一齊又怎會不吃甜呢!我哋叫咗{南北杏燉雪梨}$38,{楊枝甘露}$38,{木瓜燉雪耳}$32,{薑茶湯丸}$32,{擂沙湯圓}$32。
當中我就好喜歡這個木瓜燉雪耳,微甜的糖水加上爽口嘅雪耳,又唔會太甜清潤又好吃。
另一樣同樣喜愛的是薑茶湯丸,薑味都幾夠湯圓又圓又大,內裏的麻蓉餡十分香口很好吃喔。
吃飽飽後我哋仲八八啩啩走咗去睇人哋嘅中菜廳同法國餐廳,這個皇御園中菜廳,唔係金碧輝煌但亦極具有氣派,在這兒晚飯相信感覺很不錯。


另外法國餐廳Le Pan門口亦同樣氣派非凡,一踏進餐廳第一感覺很浪漫係Fine Dining一流之地,紫白相間的顏色絕對係車媽媽最愛,嘻嘻這兩間餐廳我都密謀要再來品嚐。

留言

  1. 估唔到烏冬乾身時可以咁幼架,我見親嗰d都係圓碌碌、肥嘟嘟架!

    回覆刪除
  2. 咁凍天時打邊爐真係無得頂!!!!

    回覆刪除

張貼留言

熱門文章