珍惜茶記

我這一輩的人小時候最開心就係去茶餐廳吃餐,可知道那年代要去食茶餐廳都唔係一件經常可以發生的事,而我最想吃的茶餐廳食物是西多士和飲菠蘿冰,人大了美食越來越多的時候大家係咪已經漸漸忘記茶餐廳的魅力呢?

某個星期天返到荃灣路經康樂茶冰忽然間好想入去回味一番!那便不作它選一於入去食個午餐吧!
去茶餐廳梗係食返個特餐先似樣㗎嘛!
我就揀咗沙爹牛肉、腸仔米粉$35,係咪好奇怪一個唔食牛肉的人會揀沙爹牛肉呢?其實我好鍾意食個沙嗲汁今日有車爸爸喺度就有人幫我食牛肉啦!如果平時我一個人沙嗲癮起我都會點的只不過會食淨曬啲牛肉囉!這兒的沙嗲未算最美味但也算令我滿足一解饞嘴。
而車爸爸就揀咗雙蛋榨菜肉絲米粉$35,兩隻盪漾美味的太陽蛋簡單而美味,加上惹味的炸菜絕對及映出茶記風味!
車爸爸例飲熱奶茶都幾滑口,但香如果茶味再濃香些就更加吸引!而我就加兩蚊飲凍檸茶沒多驚喜叫做穩打穩紮的凍檸茶一杯囉!其實這些舊式茶餐廳不是什麼矜貴美食,但在我心入 經常會牢牢的掛,希望這些餐廳都繼續可以經營下去!等我們可以不時回味一番啦!Btw昨日見到紅磡時新也要結業很可惜呢!

留言

  1. 西多鮮油多同蛋治係我童年至愛。我食沙嗲牛通都好似妳咁架,貪個汁但唔食牛肉,嘻嘻!

    回覆刪除
  2. 有五香肉丁,唔係間間茶餐廳都有

    回覆刪除

張貼留言

熱門文章