不錯的午餐

又到星期天荃灣覓食日!天氣真係熱得令人抖不過氣所以這天決定走入商場搵食,本來諗住去蒲田不過看看餐牌總覺得午餐好似唔係幾啱食,最後搵到呢間IKI吃鐵板燒的,看午餐價位頗抵食那便決定選它啦!





檸檬梳打$48/jar這個價錢性價比十分高因為足足有6小杯之多,檸檬梳打味道酸酸的好開胃,最合我這個愛酸又愛有氣的小朋友口味。
最終我倆選了雙人午餐定食套餐$138,套餐內有胡麻沙律一客、麵豉湯兩碗、豬軟骨雜菜鍋 一份、鐵板燒雞扒及安格斯牛柳,另外可揀選白米飯及香菇飯我倆當然選擇各一,陣容鼎盛都咪話唔豐富呢!
胡麻沙律是當客人點餐後由侍應即時加上胡麻汁奉上,用上西生菜、車厘茄及紅洋蔥也尚算新鮮!
麵豉湯汁沒太大驚喜聊勝於無吧!
豬軟骨雜菜鍋炆得都算酥軟,豬軟骨能易輕易咬破而且亦都算入味質素還可以吧!


先到來的是車爸爸點選的安格斯牛柳份量都頗多喔!


點了五成熟的安格斯牛柳熟度做得恰好!車爸爸描述肉質軟淋富牛肉香味,所以他吃得很滿意呢!
而我則點選了鐵板燒雞扒估唔到又幾有驚喜喎!雞扒燒得皮脆肉嫩而且同樣地分量十足,其實呢個套餐我哋兩個人基本上係食唔曬囉!
香菇飯係就係有菇味但係我覺得唔份香口!我都係喜歡食白米飯多啲!不過這價錢我覺得已經對得住食客有餘呢,!

留言

張貼留言

熱門文章