祝我生辰快樂

哈哈!今日係我的舊曆生辰生日飯真係沒完沒了希望大家冇睇到厭啦!今日就回味返我新曆正日那天在東涌跟車爸爸靜靜吃的一頓生日晚飯,這天忽然間好想食生蝦所以選了到Sugar & Spice食泰國菜嚕!



到達餐廳時已九時有多,咋咋林叫個二人超值晚餐$198便算了,套餐內包兩杯飲品轉是泰式特飲要另外加$15/杯,我就選了荔枝大樹菠蘿冰,而車爸爸就揀了芒果珍多冰。
而這生蝦刺身足額外點選的$88,點解要來這兒吃生蝦?是因早前跟好友在海堤那邊姊妹店 吃過覺得佢唔係用草蝦唔夠正宗好味!哪兒的經理便透露這店用的是草蝦我聽到即時勁想食所以牢牢記在心中,終於速成呢一餐生日飯呀
但係期望越高失望真係越大!草蝦係好大隻可惜沒帶半點鮮味,但又唔係唔新鮮喎就係唔知點解一啲鮮蝦味也沒有!而且生蝦汁亦都唔係我杯茶真係好失望呀!!
套餐中的例湯呷一口淡而無味可放棄!!

不過去到套餐的香葉辣椒炒豬肉碎即攞返少少分數,有不吃得辣的車爸爸在當然要點選小辣啦,微辣乾身又夠香味的肉豬肉碎用來撈飯簡直係絕配呀!點咗一個白飯另外加$5轉咗一個黃薑飯,嘻嘻不過其實白飯會更加好食囉!


另一份選了無骨泰式海南雞,雞肉沒有特別嫩滑但亦都唔鞋口而且份量不少可以接受啦!
另外套餐內的泰式炒飛天通菜就做得不錯,嫩口翠綠的通菜味道夠晒濃香惹味。
對我嚟講簡單就是幸福,可以同車爸爸食到這餐生日晚飯已經好開心滿足喇!
怎料緣來沒法擋竟然比我哋撞到神秘嘉賓!既然咁有緣份就成就咗呢世女第一次喺商場切蛋糕的美好回憶,多謝兩位神秘嘉賓被緣份迫害再跟我切蛋糕慶祝haha~
在此多謝車爸爸千辛萬苦了個蛋糕抬返東涌跟我慶祝!!我愛你喔!!

留言

  1. 生日留喺東涌靜靜地過都有神秘嘉賓出現,證明你地好有緣呢!

    回覆刪除
  2. 妳咁多好友,生日月一定食不停,生日正日當然要同最愛o既車車一齊慶祝啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 係啊須然車車已不在!但在我心中從沒離開過!

      刪除

張貼留言

熱門文章