秋天便要*鍋*在一起

終於都感受到秋意盈盈的天氣!沒有了熱辣辣黐笠笠的感覺就更喜歡黏著車爸爸,所以上星期六晚餐我們便要*鍋*在一起吃溫馨滿瀉的羅家火鍋,雖然這夜吃至橫跨星期日(真誇張)!不過確實吃得好滿足好開心呢!首先我一早用蘿蔔滾定湯底感覺好似冇咁熱氣呀嘛!

那天逛街市見到有什麼靚食材就買回家作生料,左面的是新鮮大扇貝肥美厚肉鮮甜非常,右面是水魷魚發得夠爽口,而且還有魷魚香氣不會只有鹼水味是車爸爸的至愛呀!
沙蜆亦是羅家經常出場的海鮮,又平又好味蒸、烚同樣出色,我幫襯那一檔的沙蜆浸得好乾淨基本上係唔會有沙所以吃得好放心。
另外還見到有游水泥鯭肥美又大條,灼至剛熟吃下肉質細嫩味道好鮮甜,白蟹唔算大隻不過都幾爆膏㗎!而且蟹肉好實淨亦夠鮮味,不過一百三十多元一斤又真係貴了些!我好記得早十年前這一種白蟹只售三十多元一斤咋!不過十年光景香港變化都很大更何況係蟹的價位!!
肉類就簡簡單單買一隻全雞,用紹興酒加少少鹽醃一醃,灼熟便有又香又滑的雞件吃了。
打邊爐車爸爸對蔬菜需求都好大,所以我就買了不少新鮮生菜,另外買了一條我自己喜歡吃的萵筍,怎料清麗村姑更為我送上一些新品種的秋葵,此新品身型會比較圓碌碌沒有起角,但吃下會比平時吃的秋葵更加嫩滑我好喜歡啊!在此多謝好友經常眷顧我的饞嘴。

留言

  1. 我地呢度都係,啲肉蟹由以前唔值錢到酒樓會送俾客人食到依家酒樓收成$16、17蚊加紙一磅。

    回覆刪除
  2. 好正的打邊爐,車爸爸當然要慢慢嘆啦~~~

    回覆刪除

張貼留言

熱門文章