撐檯脚

小時候我跟車公公已經常拍拖去食早餐!這天藉着屋企全幢大廈檢查電力供應停電便晨早返外家跟車公公去撐枱腳!選擇的是劉總成日話奶茶好好飲的冠荃 。

呢一間位於荃灣工廠區內的飯堂,竟然得到劉總的青睞想必有它過人之處。
近年胃部經常投訴我飲奶茶咖啡!所以只能夠偷偷喝一口車公公的涑奶茶,果然入口充滿茶香奶同茶瓜比例亦都調校得恰到好處,相信熱奶茶會更見加精彩,而我還是乖乖飲凍檸茶算了吧!不過這杯凍檸茶都幾有誠意有誠意,檸檬夠香茶亦都清澈整體表現都好唔錯啊!
而我跟車公公都點了自選麵餐,不約而同選上鮮茄濃湯底,大家看看色澤就知道我哋絕對冇揀了吧!揀好底湯底選埋配料就可以,車公公就選了牛肉和XO醬榨菜麵見佢食得好開心就知道味道應該好唔錯!
我就點選了XO醬榨菜配豬扒番茄通粉,湯底充滿蕃茄鮮香而且還有很多薯仔粒,蕃茄味道好出色就是略嫌多油了少許如果唔係就Perfect了!
通心粉是我喜歡冇坑紋的種類,而豬扒身型都幾大塊呢!入口肉質都幾軟淋而且都醃得好入味,好耐都冇食過咁豐富又好味嘅早餐了!講緊都是30多元的早餐質素真係已經好唔錯了,而且份量好足可惜這間餐廳星期日唔開!車爸爸暫時無緣一試希望搵次可以平日返去跟他去試奶茶啦!

留言

  1. 個茄湯底睇落真係好吸引呀!

    車媽媽要保重身體,小心飲食,好好照顧個胃呢-。:)

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係好濃郁的茄味!放心我個胃比我更錫身,多謝妳溫馨提示啜啜!

      刪除
  2. 雖然我好少post,但其實食得最密最多也最愛的餐廳是茶記! :P

    回覆刪除

張貼留言

熱門文章