立冬*韓*流

昨夜一場大雨令立冬的今天徒添涼意,此時此刻勁想吃暖粒粒的食物!講到保溫美食我第一時間想起韓國菜,今天就跟大家介紹韓閣應一應立冬*韓*流吧!

韓閣位於荃灣區內是我熟悉不過的地方,但還是第一次幫襯呢!
小店內座位不算寬敞會坐得挺親密,牆上掛滿不少充滿韓式風味的裝飾令小店增添幾分可愛感。




甫坐下港產亞之媽便送上三少兜韓式前菜包括有泡菜、小魚乾,泡菜略嫌未夠辛辣但還算爽口,反而香甜小魚乾更得我歡心。
飲品我選上夢幻蝶豆花特飲$22跟點選食品只需另加$12便可享有,蝶豆花本身沒什味道只有藍色配合檸檬的酸性會變成美美的粉紫色調,喝下帶有荔枝味的蝶豆花特飲香甜好味很吸引!車爸爸則選了熱奶茶配食品加$4(原價$12)只不過是茶包沖的貨色沒啥特別叫做頂頂癮吧!
食物方面我一眼就看上這個芝士岩漿炒飯$68,腩肉泡菜炒飯做得入味乾身而且腩肉好香口,加上圍邊的雞蛋芝士確實極吸引!但如果芝士再多一點相信會更加高分囉!
這個炒野菜拉麵跟點菜另外加$20便可得到一 客,爽口椰菜配上炒韓式公仔麵夠清新,而我就幾喜歡要來配下面的海鮮大醬湯同吃。
海鮮大醬湯$48大醬湯係韓國嘅名物,配上為數不少鮮甜又沒沙的大蜆味道好鮮甜濃!
最後重頭戲係亞之媽炸雞,我們點了傳統甜辣味(小辣)$88/半份,一來到才發現原來半分等於半隻雞份量多得有點過份勁抵食!炸雞味道甜甜辣辣都幾吸引,加上雞肉內裏炮製的嫩滑又多汁我就好推介這個炸雞嘞!這間小店整體質素十分不俗,喜歡吃韓國料理的朋友去開荃灣可以一試喔!

留言

  1. 依個天氣食韓菜真心正呀!

    回覆刪除
  2. 我之前仲以為立冬即係冬至添,嘻嘻!^^”

    個雞翼超啱口味呀!

    回覆刪除

張貼留言

熱門文章