彩虹味力

我覺得色彩繽紛的顏色總是令人開心的法術!像天朗氣清我會想起養眼的綠色,跟老公浪漫溫馨的時刻當然是浪漫紫色,喜慶節日必定是大紅色,而心愉快的日子我便想起七色彩虹!

而沙田萬怡酒店的MoMo Café正推出了彩虹派對自助晚餐,由即日起至 9月30日供應,收費星期一至四成人$468、小童$278,星期五至日及公眾假期成人$528、小童$318,OpenRice更有8折優惠詳情按此,大家便可以用嘴巴來吃出開心法術啦!
步進餐廳竟然見到十部扭蛋機,比大細路車爸爸見到一定開心C佢!
踏進餐廳用餐區先見到不少款式的甜品專區,有楊枝金露,另外有8色配料可混成自製涼粉或不同口味的豆腐花!


還有可以止止台灣癮的芋圓黑糖糖水,話時話我在台灣真係冇食過芋圓喎!
新鮮的切件生果有哈蜜瓜、菠蘿、西瓜,仲有後方的完隻生果!
轉角有Cup Cake、意式奶凍、抹茶泡芙、朱古力蛋糕、玉桂蘋果金寶、抹茶林明頓、桂花糕、菊花桂花糕、士多啤梨撻、美國芝士蛋糕、貝殼蛋糕等等,款式口味都好多選擇啊~





另外還有麵包布甸、杏仁酥、葡撻,仲有鮮艷奪目的即製窩夫和班戟,窩夫更有七款口味輪流登場,包括有榴槤、咖啡,和這夜的斑蘭、紫薯及抹茶味。


另外雪櫃內放滿透心涼個雪條!全是自家製作每晚輪流供應包括珍珠奶茶、柑吉檸檬、蜂蜜香茅及熱情果等,味道相當吸引呢!
不愛吃雪條不打緊!另有Häagen-Dazs小杯雪糕任吃!
甜蜜過後到其它鹹食,沙律檯上有新鮮沙律菜、紅腰豆、青瓜、車厘茄及玉米筍,另備多款汁醬供大家自混獨特口味!
頭盤區有凍肉、芝士及醃菜,麻雀雖小,五臟俱全啦!


仲有不少涼菜和小吃如意粉沙律、尼斯沙律、豬頸肉沙律、粟米沙律、煙三文魚、涼拌貢菜、果香蓮藕甜茄、桂花蕃茄、滷鴨舌、及雪裡紅等,都很是豐富而且挺合我口味!
冰鎮海鮮有生蝦、黃金螺、蟹腳、龍蝦、龍蝦鉗、蜆及藍青口,都係新鮮貨色應可滿足海鮮迷的!


隔籬便是即煮亞洲粉麵檔,供應三款湯底包括麻辣、酸辣和雞湯,自己夾好心水配料選好麵底交給廚師,記得取檯上的號碼竹籤煮好後有專人送上檯,那便可以再四處覓食了!




再行過點有三款燒味,油雞、叉燒及燒鴨,看見肥嘟嘟的油雞勁想食啊~
是日燉湯係無花果雪梨燉赤肉,清甜美味又足料必要飲一盅啊!
熱葷都有不少可選如草莓小排骨、瑤柱菜膽、椒鹽鮮魷魚、醬燒京蔥海參、葡汁焗魚柳、香煎比目魚、蜜糖蕃薯、炸豬扒,都好豐富呢!







是日西餐湯是充滿童年的味道海鮮蕃茄湯!!
而這即煮檔是供應即煮意粉,熱辣辣煮起總是吸引!

另有西班牙海鮮飯以Bomba米加入大蝦、蜆、青口等材料炮製而成,鮮豔奪目很吸引!

另還有鹽焗三文魚、烤西冷牛扒、牛仔骨、香腸、烤多春魚、烤雜菜和烤菠蘿得香口熱菜!


日式區有多款刺身包括有,鯖魚、鯛魚、八爪魚、三文魚及希靈魚,還有數款前菜及卷物。

飲品方面可以另加由$58~88,Free Flow氣水、啤酒和紅白餐酒。
開餐喇先吃一大碟精前菜沙律打打底,鴨舌、貢菜係似我心水推介,沙律菜配蜜糖芥末汁醬好甜美很好味呢!
凍海鮮中爆膏龍蝦多汁又鮮甜,蟹腳亦充滿海水鮮味,黃金螺很有咬口又濃螺香,凍海鮮質素我表示滿意!
刺身及前菜中當然大愛吃我至冧的味付螺肉,而三文魚刺身亦夠新鮮。
無花果雪梨燉赤肉夠足料,喝下清甜滋潤正啊~
熱食中最吸引我是質感恰好醬燒京蔥海參,和香口的炸豬扒配芝士醬,另外蜜糖蕃薯都好有驚喜呢!
飽肚的當然係粉麵和飯,當然要試賣相吸引的西班牙海鮮飯吧!另外加多少少咖喱配香飯,和充滿童年的味道海鮮蕃茄湯好滿足!
不過最有驚喜的是這碗自選即煮的麻辣油麵,用上魚蛋有心型仲有星型可愛度超高,麻辣湯底看似平凡吃下香辣度也滿有驚喜我很喜歡!
吃飽飽梗係食甜品,色彩色繽紛的甜品您又想吃那款?
先吃新鮮生果有我至愛的死八婆當然不客氣地盡情吃啦,其實西瓜同哈蜜瓜都好正架!
窩夫這夜有斑蘭、紫薯及抹茶味全部掃回來一同分享開心,而前方的菊花桂花糕清香爽口十分好吃必試呀!
豆腐花還是喜歡傳統配黃糖,另外試埋沒在台灣吃過的黑糖芋圓糖水,甜胃表示滿足了!
滿足還滿足但不吃仍須吃啊!皆因餐廳竟有自家製雪條仲有四款口味之多!包括有濃香的珍珠奶茶、酸度強勁的柑吉檸檬、清香口蜂蜜香茅及充滿熱帶風情的熱情果,質素不俗喜歡吃雪條的朋友仔一定開心C!滿足到不行的一夜又過去!好友已經密謀再到30樓飲酒吃海鮮,OKOK我必定捨命陪君子的!!

留言

張貼留言

熱門文章