小島怡情

好多朋友知我好怕搭船,冇辦法次次都暈船浪!希望港珠澳大橋快些開通就好了,不過貼心的朋友知我愛吃澳門菜,得知時代廣場開了間小島•澳門菜便約我去開餐!



熱辣辣先來杯熱情果梳打$42,酸酸香香的挺解渴!
不過大家對這杯格蘭披治$52更感興趣!貌似朱古力奶好普通,但加了薑、Tabasco同黑椒又真係聞所未聞,飲落去香香辣辣冬天應該合飲些!
大家也肚餓先來客香草芝士蒜蓉包$48,烘得香香的蒜味也不俗!
小島拼盤$172內有香口芝士馬介休球、黑松露芝士脆多士香脆多士加上芝士同黑松露總不會難吃,辣度不弱的霹靂醃魷魚,黑毛豬火腿米紙卷和有咬口不肥膩的黑醋豬手!
想食海鮮粥可惜售罄!唯有轉投葡式檸檬白酒煮海蜆$118的懷抱,充滿牛油香氣加上新鮮花甲不錯啊!
吃澳門菜怎少得葡式香烤乳豬件配薯菜$218,皮脆肉香合格有餘,伴碟的薯角香口粉淋成為眾人爭奪對象! 
而霹靂非洲雞配薯菜$178亦是我心水之選,香辣惹味的醃料令雞肉更添風味!
小島鵝肝焗鴨飯 $168,煮飯時索了牛肝菌的菌香,再加入葡國腸、油浸鴨肉和橄欖一起炒至乾爽,最後加上法國厚鵝肝焗香,飯粒較濕身我覺得可以香多點點!
十月初五蝦籽松露意大利麵$148,中西合璧又擦出到火花喎!意大利麵夠咬口,松露香氣很吸引!
甜品都頗有驚喜,經典焦糖雞蛋布甸伴蜂巢$58滑捋捋的焦糖雞蛋布甸大家經常吃到,加了蜂巢又真係吸引多些。
不過這份果香軟心多士伴Movenpick雲尼拿雪糕$68更加吸引!


濕潤甜美又鬆軟的多士配合雲尼拿雪糕冷熱交融滋味無窮。
另外葡式暖心甜薯蛋糕伴蜜糖乳酪$62都十分吸引,究竟想迫死誰!!

留言

  1. 小島鵝肝焗鴨飯最想試呀!

    車媽媽係咪有耳水不平衡呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 焗鴨飯一般咋唔夠香!應該係耳水不平衡!

      刪除
  2. 好想食香香辣辣非洲雞!依餐真係好豐富~~~

    回覆刪除

張貼留言

熱門文章