泰午餐

屯門友約我吃生日午餐,當然就他們到陀地相聚,在屯門吃海鮮不得不到三聖邨吧!老友一早在關財記買了海鮮來泰海鮮加工,我乖乖的來到便有得吃太爽皮了!

今次人多坐在廂房享用,只須額多加多$1/両的加工費便可舒舒服服坐房,可放任的吃喝玩樂。
泰皇芝心蝦丸$78/3粒(額外加$28/粒),我們人多直接點三客,蝦丸外層的麵包粒炸得香脆又乾身最重要不油膩,而內裡用了彈牙的蝦膠,再包裹香濃芝士鹹鮮可口,吃時切記心急否則燙咀冇命賠!

豉椒蟶子皇煎米粉底加工費$177,蟶子新鮮彈牙配濃香的豉汁很惹味,加上煎脆米粉吃盡香濃滋味。
海鮮湯$20/位份量挺足,平均每位可分到兩碗,味道香甜到不行看湯料大概也能感受到吧!
這個笨唔係酥炸生蠔!而係酥炸鮑魚加工費$100,第一次吃酥炸鮑魚感覺挺新奇,外酥内煙韌口感奇趣,吃得多清蒸或椒鹽試下也未嘗不可!

鹽油焗奄仔蟹加工費$120,奄仔蟹焗得焦香入味而且亦爆膏非常,喜愛吃的我食了一隻才肯收口啊!

在此多謝好友為我送上生日驚喜!美美又好吃的生日蛋糕!
怎料回到外家車爸爸也準備了生日蛋糕,這天真的滿足到頂點呢!!

留言

  1. 睇賣相我真係以為係炸生蠔黎架!

    回覆刪除
    回覆
    1. 手快㩒咗發佈添^^”

      Happy birthday車媽媽!祝妳永遠幸福健康,越食越fit!

      刪除
    2. 外貌真係跟炸生蠔沒分别!btw多謝海豚兒的生日祝福!

      刪除
  2. 返到屋企有驚喜,車爸爸真係sweet

    回覆刪除
  3. 真係停不了的海鮮癮啊!!!
    咁大個蛋糕,車爸爸食到嗎?最後點算?

    回覆刪除
    回覆
    1. 有車婆婆、公公和舅父幫口冇問題啦!車爸爸光吃Cream囉哈哈!

      刪除

張貼留言

熱門文章