羅家開年飯!

到上星期六先約齊吃叔仔一家和前嫂嫂吃開年飯,最方便是吃放題可以各選所愛,不過放題店我都吃過八、九成!見到這間極上帝王水產未試過那就選它吧!

飲品在雪櫃自己隨意選擇,最開心竟然有我想飲的Sparkling Water,車爸爸則選了OJ橙汁,而家個樣變到真係好似Facebook啲照騙一樣,真係阿媽都唔認得啊!
甫坐下侍應即送上和牛壽喜燒一客,大家都吃到樣都衰埋!皆因牛肉鞋到冇朋友!!
接着點了一些刺身內有三文魚、北寄貝、象拔蚌、虎蝦刺身、榮螺片、赤貝、北海道帶子、珍寶赤蝦、甜蝦、鮑片、及希靈魚刺身等!而較為出色的我覺得是三文魚及鮑片刺身,其他的都尚算新鮮。
接下來的壽司我反而覺得質素唔錯!尤其是火炙壽司更為出色。

這個可愛的帝王藍鯨拖羅蓉杯,賣相真的甚為搞笑味道就算了吧!
另外還有生蝦刺身汁醬都做得很像樣,生蝦亦夠爽口這個其實已算幾好味。
點了三份蒲燒鰻魚用小小的錫紙兜載着感覺有點小家!味道亦沒甚驚喜!其實唔腥已經好幸運!
而這個黃金燒日本廣島生蠔,真係細隻到差一點看不到它!
永遠在放題最好食的芝麻雞翼,這兒竟然炸得不香不脆亦好失望啊!
另外點選一些天婦羅有海老、溫室南瓜、溫室BB蘆筍天婦羅,不過真係冇想過溫室BB天婦羅真係幼到牙籤那樣哈哈哈!
全晚我覺得最好味反而是這個避風塘香辣炒大蝦,蝦肉夠新鮮而且香辣惹味,不過唔知點解有些連蝦殼有些淨蝦肉??
還有泰式炒豬頸肉和牛油粟米看來後者受歡迎啲喎!
我們還點上麻辣煮花螺和日式豉椒炒蜆,麻辣煮花螺我就明白,個點解會係日式豉椒炒蜆嘅?其實好明顯似白酒煮蜆來!

這個黑椒炒雜菌亦都係好受歡迎,調味不俗又香又滑要Encore呢!
最後當然要來一些飽肚的食物,從來食放題我最喜歡必定是日本水蟹粥,可惜這味也弄得十分麻麻真的令人十分失望!
最後當然少不了一張大合照啦!平時各有各忙真係一年先相聚一次,光陰似箭小姪女都已讀大學了!真好期待下一次的羅家聚餐啊!

留言

  1. 食物雖然一般啲,但可以一家人坐得CC服服相聚一刻,都算係咁!

    回覆刪除

張貼留言

熱門文章