羅家飯之*早午餐*

羅家飯的早午餐真係好耐冇同大家見面喇!就等車媽媽介紹這星期我們吃過Brunch的豐富美食啦!

慈雲山的沙嗲牛肉煲仔麵有多爆紅相信不用我多講,至於喜歡吃沙嗲麵的我又唔想排隊唯有自己煮啦!所以這天的早午餐我們吃的就是沙嗲牛肉和沙嗲豚肉公仔麵。
要弄一煲濃郁美味的沙嗲湯底並不困難,醬料我會用沙茶醬、咖喱醬、蝦膏和粗粒花生醬,以蒜蓉、乾蔥起鑊爆香醬料,加入以調勻生抽、老抽、蠔油、糖的水,便可煮出濃郁的沙嗲湯底了!
我跟配日本豚肉夾這個沙嗲湯底,味道超濃郁勁香口真係好好味,但同時間亦都好邪惡所以不能經常煮來吃喔!

第二餐持續邪惡精神!因為想偷懶只用了罐頭的鴨肝醬伴多士,然後加一些新鮮的沙律菜、風乾火腿,求其一餐餵飽車爸爸便算了!

因為要清風乾火腿的關係所以隔天我們也是吃芝麻麵包配風乾火腿,當然要伴上健康的沙律菜吧!

偷懶了兩天這一日的Brunch就弄得豐富一點,除了有車婆婆的老火靚湯外我更弄上蔥油雞扒撈丁來襯托!

難得見到街市有蟹爪生菜賣就弄一碟郊外油菜吃!這一款蟹爪生菜比起普通的生菜特別脆口而且好甜,大家如果在街市見到都要買來試試啊!
雞扒我在早一夜醃好於吃前落鑊煎香,配上自家製的蔥油撈公仔麵吃真的十分美味。
除了老火靚湯之外我在車婆婆處更帶了一些吃剩的海鮮回家,所以這天我們有豐富的海鮮沙律加菠蘿豚肉漢堡,這天的早午餐真的十分豐富呀!
買到一個靚靚的金菠蘿靈機觸就用來弄出這個菠蘿豚肉漢堡,新鮮菠蘿吃下去非常香甜多汁而且可以中和豚肉漢堡的油膩,它們絕對是一對非常好的拍檔。

最後這天吃久違了的拖鞋包,內裡夾著吃剩的鴨肝醬加上嫩滑炒蛋配以水果沙律,吃得我倆非常滿足而且好好味呢!
1

留言

  1. 個沙嗲牛睇到我好想食呀,但真係唔敢亂黎,怕搞到一團混亂。菠蘿配漢堡真係好夾呀,正!

    回覆刪除
    回覆
    1. 沙嗲湯唔難煮㗎試下啦!菠蘿漢堡包真無得頂。

      刪除
  2. 車媽媽的早午餐,其實一啲都唔簡單

    回覆刪除

張貼留言

熱門文章