從未如此滿足過!

大家喜歡食海鮮嗎??車媽媽就極度喜歡了今次又有好介紹愛吃海鮮的朋友仔要繼續睇落去喇^0^
今次為大家介紹嘅係沙田帝都酒店City Art由18/7起供應的{豪華海鮮半自助餐}價錢由$538起,飲食網站有8折coupon另外還有不少信用卡優惠呢,可以話比大家知真的非常超值喔!!




安頓好後就去睇吓自助區有咩正嘢食啦首看甜品區先(^_-)
有蛋白脆餅,各式切餅~


馬卡龍獨沽一味,有啲單調喎!
還有精美cup cake,新鮮生果中有我最愛的菠蘿好開心喔~


仲有即製生果班戟,好似好yummy喎!!
嘻嘻~最正仲有大師雪糕爽啊*^O^*
到海鮮區,即開生蠔有三款Irish Rock,Coffin Bay,和南非生蠔~
另外有龍蝦,阿拉斯加蟹腳,雪場蟹腳,紅花蟹,扇貝,麵包蟹,越南大頭蝦,黃金螺,翡翠螺,青口,海蝦及大蜆,陣容夠鼎盛了吧!!






















沙律區選擇不算十分多但有我最愛食的火箭菜好開心啊~


風乾火腿,自家煙燻的紅菜頭三文魚,煙三文魚及火腿~






芝士區亦超豐富足有5款芝士之多芝士迷可樂透了!!
還有我勁鍾意的瑞士熱溶芝士喜歡配西蘭花,著,薯角或多士也十分好吃呢!


熱食有白酒煮蜆和香煎大蝦,大家當然別錯過堂煎鵝肝啦~






好介紹完自助部份肚仔已打鼓哋咕咕叫喇!!先來一份沙律凍肉拼盤先^0^
先吃點火箭菜新鮮又香濃愛C宅,仲有鐵膽菠蘿風乾火腿這兩位老朋友真的很夾味喔!!看到麵包蟹蓋爆晒膏忍不住破例取了一個(令我想起甜魔媽媽了)
生蠔全都非常新鮮當中我最愛Coffin Bay肉質厚實飽滿海水味濃滿好吃呢~
凍海鮮每吃一件已非常滿足呢,當中以紅花蟹,扇貝和雪場蟹腳質素最好鮮甜味美呢^0^
吃頭盤時侍應生會忽然在廚房中帶出驚喜,辣肉腸薄餅質感薄脆味道挺香很不錯呀~


而自助區亦不定時有一啲特別料理推出,大家要勤力啲行多幾轉呀~







每位客人還會獲贈龍蝦湯一客,侍者會在客人面前安排倒入碗中奉客~




我要投訴呀!!為何只得一碗架嗚嗚嗚.......這個龍蝦湯香氣撲鼻,味道鮮甜到一個點呢!質感幼滑濃郁超誘人喔^0^
而配龍蝦湯同上的麵包亦鬆軟可口配埋輕柔的cream吃得我暈得一陣呢!
其實吃到這時已十分滿足了,不過大家還未食主菜啊.......haha我哋決定開心些牙,{香煎海鱸配蟹肉沙律伴麵包蟹肉蛋黃醬},煎香鱸魚肉質挺滑伴旁的蟹肉沙律亦足料不腥~
{慢煮和牛面頰伴蘿蔔大蒜配味淋豉油汁}味淋真的係天然打光燈經它洗禮後光澤感十足,須然我沒試但都聽到好友們讚賞~
{燒1855牛肉眼伴瑞士煎薯餅配紅酒汁}和{開心果仁脆燒羊架配無花果醬及橙味烤蔬菜}牛牛羊羊要交好友幫忙了^0^

{慢煮鴨腿伴根芹薯蓉配砵酒汁}鴨腿皮十分香脆,而鴨肉除了邊位乾了少許外整體味道係不錯的,而根芹帶淡淡芹菜香連我呢個不愛芹菜的人也喜歡它,聽聞根芹有降壓,鎮靜和利尿等功效呢!!
{烤豬鞍伴蘋果蓉及菊苣}豬鞍份量十足,可惜係有點過熟未夠嫩滑但有苦白菜補回我還是覺得滿足的haha~
最後的主菜係{香煎龍脷魚伴龍蒿及檸檬餡薯丸子}要額外加$128但我還是覺得值的,因為龍脷魚充滿彈性又有甜味加上龍蒿輕輕的茴香味好迷人呢^0^
吃罷主菜後真的沒多位了!!甜品只試了半橙酒梳乎厘,質素軟綿帶幽幽的橙香很好吃^0^
幾飽都要食雪糕四款中揀了香甜的芒果雪糕和解膩青檸雪葩好滿足啊~~
仲有一件必吃的係蛋白脆餅,質感算輕脆而且不過甜小小的一件好可愛呢~又一個滿足的開心夜,希望各好友也能身體健康,長食長有呀^0^

留言

  1. 個龍蝦湯吸引喎!
    仲有咁多主菜,呢餐咪超級飽?

    回覆刪除
  2. 嘩, 豐富得好過份, 好在我冇黎咋 :P

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈都真係好過份,有妳在就更開心啦^0^

      刪除
  3. 自助餐部份已經夠精彩,再飲埋碗湯,俾我可能已經食唔落主菜啦!^^"

    回覆刪除

張貼留言

熱門文章